2013. november 23., szombat

9.rész-four month ago

Kedves olvasóim!
Nagyon sajnálom,hogy ennyi ideig nem volt rész.Ha azt mondanám,hogy nem volt időm,akkor hazudnék,mert igenis volt.Annyi az egész,hogy teljesen kifogytam az ötletekből.Ahogy megnézitek az utóbbi két részt,ti is észreveszitek,hogy valami borzalmas!Mivel már sokan kérdeztétek,mikor jön az új rész ezért megpróbáltam írni egyet.Előre szólók,hogy NEM LETT JÓ!

...Már négy hónapja élek Gemmával.Eléggé megkedveltem,olyan mint egy jó barát,csak kicsit idősebb.Annak ellenére,hogy jól érzem itt magam,szörnyű honvágyam van.Hiányzik minden és mindenki.Igen,még Harry is.Lehet,hogy ő volt a baleset okozója,ami miatt először nagyon megharagudtam rá,de rájöttem,hogy ő az apám,aki mindennél jobban szeret.Biztos vagyok benne,hogy megbánta amit tett,hiszen még fiatal volt.Hiányoznak a legjobb barátaim,Nabel és Nathan.Ők mindennél többet jelentenek számomra,de most biztos vagyok benne,hogy haragszanak rám.Azt hiszik,hogy csak úgy fogtam magam és mindenféle búcsú nélkül elmentem.Szörnyű barát vagyok.Vagy talán barátnő?Nem,az kizárt.Eddig sem voltam biztos a Nathan-el való kapcsolatomban,mostanra meg már biztosan megutált.És Nabel,drága Nabel...Nélkülem,ki tudja milyen hülyeségeket csinált.Bele sem merek gondolni.

Az ablakomon keresztül beszűrődött fény hatására keltem fel.Napsütéses idő volt,ami ritka Londonban.Lassan ülő helyzetbe tornáztam magam,majd fáradtan megdörzsöltem szemeimet.Nagy nehézségek árán,de felöltöztem és megfésülködtem.A szokottnál korábban keltem,de nem tudtam visszaaludni.A nappaliba készültem köszönni Gemmának,aki már hajnalok hajnalán ébren van és tv-t nézi,vagy esetleg mást csinál.
-Szia Ge..!Mi történt!?-kérdeztem rémültem a kanapén ülő és zokogó nagynénémtől,aki egy fényképalbumot szorongatott a kezében.
-Harry.-kezdett bele a mondandójába,majd nyelt egy nagyot.-Hiányzik!-tört ki belőle.
Mondandója teljesen lesokkolt.Mindvégig azt hittem,hogy utálja.Igazából nem tudom mit szokás ilyenkor tenni,vagy mondani.Soha nem vigasztaltam még meg senkit,mindig a saját gondjaimmal törődtem.Óvatosan leültem mellé,majd végignéztem a képeken.Az egyiken Harry és Gemma volt még gyerekként.Egy játszótéren hintáztak,ősz lehetett,vagyis a háttérben levő levelek azt mutatják.Arcukból,vidámság tükröződött és látszott,hogy szeretik egymást,boldogok voltak,nem volt semmi gondjuk.Egy pillanatra talán én is elérzékenyültem.Lehajtottam a fejem,mert nem akartam,hogy Gemma lássa az arcom.
-Nekem is hiányzik-nyögtem halkan
-Bella,kérlek ne haragudj.-mondta,aztán egy gyors mozdulattal becsukta az albumot,majd letette maga mellé.
-Mégis mit?-értetlenkedtem.
-Hazudtam neked,Harryvel kapcsolatban.Nem ő okozta a balesetet,és a nyaklánc jelentéktelen.Ezt csak én találtam ki,azért,hogy velem maradj.Magányos voltam,és mindig is szerettem volna egy gyereket,akit én nevelhetek fel,de ez nem adatott meg nekem.Már egy ideje nem volt kapcsolatom sem.Amikor Harry híres lett,akkor én teljesen elfelejtődtem.Mintha nem is léteznék.És most itt vagyok,és óriási bűntudatom van.Undorító vagyok!Sajnálom Bella,a lehető legjobban.
Mikor e szavak elhagyták a száját dühös voltam,de közben sajnáltam is.Valamilyen szinten megértettem,hiszen csak nem akart egyedül maradni.
-Szeretnék hazamenni.-mondtam szipogva.Egy kétségbeesett pillantást vetett rám.-De szeretném,ha velem jönnél!-öleltem magamhoz szorosan.
-Én szívesen mennék,de Harryvel teljesen megromlott a kapcsolatom.-engedett el.
-Béküljetek ki,az én kedvemért,kérlek!
Nem válaszolt,csak némán bólintott egyet.Elégedett vigyor ült az arcomon,éreztem,hogy minden jóra fordul.

***

Leparkoltunk apám háza előtt.Elmosolyodtam,vidáman ugrottam ki a járműből csomagjaimmal.Gemma is így tett csak kicsit lassabban.Fénysebességgel vágtattam végig a hosszú udvaron.A nagynéném lassan sétált mögöttem.Egy gyors mozdulattal kicsaptam az ajtót és a cipőimet hanyagul lerúgtam a lábamról.
-Harry!-ordítottam vidáman.A lépcsőröl halk lépteket hallottam.A szívem egyre gyorsabban vert.El sem hiszem,hogy újra láthatom!

Harry szemszöge
Emilyvel az új barátnőmmel a szobámban voltunk kettesben.Nem mondanám igazi kapcsolatnak,inkább csak "barátság extrákkal".Szerintem nem kell részleteznem,hogy mit csináltunk.Kimerülten terültünk el egymás mellett a francia ágyon.
-Huhh..ez jó menet volt Styles!-jelentette ki Emily egy afféle "huncut" vigyorral az arcán.Gyönyörű barna szemeibe néztem,majd mindketten elnevettük magunkat.
-Harry!-hallottam meg egy ismerős hangot lentről.Ez nem lehet!Rettenetes hiányzott!A pupilláim kitágultak.
-Mindjárt megyek!-szólaltam meg rekedtes hangomon.
Késő.Az ajtó kinyílt,Bella pedig tátott szájjal nézett végig rajtunk.Nagy lány már;értette a helyzetet.Nem törődött azzal,hogy rajtunk nem volt ruha.Beljebb lépett,szőke tincseit a füle mögé tűzte.Lenézően Emilyre pillantott,majd szúrós tekintettel rám nézett.
-Ez meg ki!?



2 megjegyzés:

  1. wáohhh wowwh nagyon jóó siess a kövivel..

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) Most nyitott egy barátom egy blogot! :) Ha van kedved nézz be, kérj kritikát! :) http://designersoul01.blogspot.hu/

    VálaszTörlés